МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0512 70 18 04

Контакт-центр0512 70 18 04

15.01.2019 / 15:33

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ», Ви можете звернутись до контакт-центру товариства за телефоном: 701-804 або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:

Назва структурного підрозділу

Прізвище, ім’я, по-батькові відповідальної особи, посада

Телефон,

години особистого прийому

Коло питань, які перебувають в компетенції підрозділу

Миколаївський відділ реалізації

Ліщук Юлія Василівна, начальник відділу

м. Миколаїв,

вул. 7 Слобідська, 70-В/1

57-55-83

четвер 1000-1200

Нарахування за спожитий природний газ, звіряння оплат за газ, укладання графіку погашення заборгованості, заходи з припинення постачання природного газу споживачу у зв’язку із наявною заборгованістю за спожитий природний газ

Миколаївський відділ реалізації

Корзун Ганна Юріївна, головний фахівець з реалізації

(фізичні особи)

м. Миколаїв,

вул. 7 Слобідська, 70-В/1

57-55-83

четвер 1000-1200

Нарахування за спожитий природний газ, звіряння оплат за газ, укладання графіку погашення заборгованості, заходи з припинення постачання природного газу споживачу у зв’язку із наявною заборгованістю за спожитий природний газ

Миколаївський відділ реалізації

Самойлова Катерина Борисівна, головний фахівець з реалізації

(юридичні особи)

м. Миколаїв,

вул. 7 Слобідська, 70-В/1

57-55-83,

57-55-93

щодня 800-1700

Укладання з юридичними особами договорів на постачання природного газу. Формування планових обсягів постачання.

Складання та підписання актів приймання – передачі газу.

Погашення дебіторської та кредиторської заборгованості.

Відключення, підключення, обмеження газопостачання споживачів-боржників.

Відділ супроводу клієнтів

Борисова Наталія Валентинівна, начальник відділу

м. Миколаїв,

вул. 7 Слобідська, 70-В/1

57-55-83,

57-55-93,

щодня 800-1700

Укладання договорів на постачання природного газу споживачам; Додаткових угод до Договорів;

Замовлення лімітів природного газу; ціна реалізації природного газу; проведення публічних закупівель природного газу

 

Баштанській відділ реалізації

Возна Ольга Олександрівна, начальник відділу

м. Баштанка,

вул. Андрія Гладкова, 1

(05158) 2-70-41

Четвер 900-1200

 (фізичні особи)

 

щодня 800-1700

(юридичні особи)

Нарахування за спожитий природний газ, звіряння оплат за газ, укладання графіку погашення заборгованості, заходи з припинення постачання природного газу споживачу у зв’язку із наявною заборгованістю за спожитий природний газ

Вознесенський

відділ реалізації

Дриженко Олена Вікторівна, начальник

м. Вознесенськ,

вул. Одеська, 43

(05134) 4-46-63

четвер 900-1200

(фізичні особи)

 

щодня 800-1700 (юридичні особи)

 

Нарахування за спожитий природний газ, звіряння оплат за газ, укладання графіку погашення заборгованості, заходи з припинення постачання природного газу споживачу у зв’язку із наявною заборгованістю за спожитий природний газ

Первомайський відділ реалізації

Хорунжий Сергій Володимирович

м. Первомайськ,

вул. Вознесенська, 28

(05161) 3-32-36

четвер 900-1200 

(фізичні особи)

 

щодня 800-1700  (юридичні особи)

Нарахування за спожитий природний газ, звіряння оплат за газ, укладання графіку погашення заборгованості, заходи з припинення постачання природного газу споживачу у зв’язку із наявною заборгованістю за спожитий природний газ

 

У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ» із заявою (претензією). В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:

  • прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
  • ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
  • ЕІС-код;
  • поштова адреса;
  • виклад питання, яке викликає спір;
  • суть прохання, очікуваного наслідку звернення.

Заяви побутових споживачів розглядається протягом 5 робочих днів, але якщо для розгляду претензії необхідне додаткове вивчення обставин та матеріалів – не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про  наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.

До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:

а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;

б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;

в) вимоги заявника;

г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;

д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.

Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується повноважною особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.

Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються протягом 10 днів з  дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.

У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Миколаївській області: адреса – м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 91; телефон 0512 47-72-69, E-mail: nkrekp.mk@gmail.com; до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail:  box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/ або до суду.

Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.

До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші  права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «МИКОЛАЇВГАЗ ЗБУТ», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.

З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників ПАТ «Миколаївгаз»  щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Оператора ГРМ, звернення необхідно надсилати до ПАТ «Миколаївгаз», адреса: м. Миколаїв, вул. Погранична,159, індекс 54000, телефон: (0512) 67-49-01, офіційний сайт: mk.104.ua